HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Valami mindig azt súgja, hogy lehet olcsóbban, egyszerűbben, kényelmesebben. Ám, ez csak a „választási kampány”. Miután „szavaztál”, mindennek megvan az ára. Nos, ezt eddig mindenki jól tudja, és mégis mindig jön a kísértés, hogy hátha most másként lesz. Most is azt hittem, hogy egyszerűen megúszom. Aztán ide elém tolakszik egy sereg betű, amin át kéne rágnom magam. Erre meg jön kapásból a nyafogási reflex, hogy én még az írógépen szocializálódtam, és a szavak egy részét nem is értem. Mit és hogyan kellene itt beállítani csizmáskandúrba meg púpostevébe meg sültgalambba. Meg hol!? Meg egyébként is!... No, ez az, ami nem érdekel senkit. Nem kötelező. És éppen a csimákandúrt, a sültgalmbot és a tevét értem is. Akkor meg? Ákoskának mondtam, hogy nyugodtan abbahagyhatja a folyamatosan tálalt hülyeséggyűjteményét, mert ebben én sokkal jobb vagyok. Nem hitte el. No, majd meglátjuk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr481005411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása