HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

pszichowellness.blog.hu/media/file/a%20valtozas%20te%20magad%20legy%20(2).jpg

Hogy kell ide képet betenni?

Szóval, ha nincs kép, hát nincs. nem örülök, de ez van.

Könyv viszont van: Steve Andreas, Charles Faulkner: A változás te magad légy

Ez lett a címe. Majd megszokom. Legalább egy ! lehetne a végén.

Viszont Charles dedikálta nekem. :)

És most sikerült, hogy hogyan, fogalmam sincs. Most már este van. Nyilván ennyivel okosabb vagyok, mint reggel voltam.

De már megyek aludni, mert meglehetős alvásdeficitben vagyok.

De mégy gyorsan emondom, hogy voltam R-éknál. Megcsináltuk az ének egyesítését. Huh. nagy élmény volt. Majd még gyakorlunk máskor mást is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr741562339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása