HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Eddig hoxáztam. Most meg megyek, kezdődik a nap. Igen, ma ilyen későn. fel is ébredtem valamikor jó korán, de nem keltem fel. Egyszerűen nem engedhetem meg magamnak az ökizsákmányolást. Az a korszak elmúlt. Lázad a testem. Meg is értem szegényt. Ötven évet kiszolgált, és még mindig csak hajts, hajts! Én is lázadtam tegnap, amikor a számlák, a tankolás meg a hétvégi bevásárlás összege éppen megegyezett a fizetésem összegével. Hiszen nem egy hétvége van egy hónapban, és nem is egyszer tankolunk. És így még csak laktunk, ettünk, közlekedtünk. Jó, ez elég sok. És kényelem meg minden, de azért ha az ember napi 14-16 órát dolgozik, akkor többet remél. No, jó. Tudom, nem ezért a pénzért dolgoztam ennyit, meg azt is tudom, hogy ez  még a befektetési fázis, és ha nincs lé, amit befektethetek, akkor a munkámat kell. No, minded, de azért kiborított.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr211557979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása