HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Ma néztem meg a Titok c. filmet. Igen, először. Nem vagyok túl trendi, tudom, Be kell vallanom egy kicsit belealudtam a közepébe. Ez nyilván sokaknak megbotránkozató szentségtörés. A kérdésem csupán annyi, hogy mi az új ebben – vagy mi volt az új, akkor, amikor bemutatták? Teljesen az volt az érzésem, mintha képi illusztrációkat látnék Brian Tracy Főnix szemináriumához. Ám én ezt már a 90-es évek elejétől ismerem. A hatást még erősítette Koroknai Géza hangja. És persze, most is megerősödött bennem, ha olyan marketing állna mögöttem, mint pl. emögött a film mögött, semmi nem állna köztem és a világhír között. No jó, vannak még a nyelvi gátak, de az országos hírnév felől semmi kétségem nem lenne. No, de majd eljön annak is az ideje. Aztán most itt majd jól el lehet olvasni, hogy hogyan születik egy celeb. Ez lesz az én valódi valóságshow-m. K. K. is megmondta, hogy talán már itt lenne az ideje, hogy autogramot kérjen tőlem, mert nem egy híresség született már a falusi kislány imázsból. No, ez még cifrázzuk kicsit. Nem falusi kislány, hanem falusi javakorabeli asszony. Innen szép nyerni. Tanulságos lesz az előtte-utána illusztráció.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr991008162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása