HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Az előző bejegyzés 2012!!!! áprilisában született. És most nem tudom, hogy honnan került elő/elém egyáltalán ez a blogom.

Dolgoznom kéne, és most húzom az időt. De azért érdekes. Ide úgy írogattam, hogy nem gondoltam végig, hogy mi jön ki a mondatból. Kedvenc szórakozásom, ha van rá időm, meglepődni a saját gondolataimon.

Már nagyon-nagyon régen volt 2012.  Az előbb még nem is tudtam, hogy melyik évben írtam az előző bejegyzéseket. És nem is tudtam, hogy hova is indultam. De már tudom. Az volt az epekőműtétem. Aztán jött a sérv. Csak hogy az egészségi állapotomnál maradjak.

Megszűnt azóta a bolgol.hu, az "öreg blogom". Vagyis az is átköltözött erre a blogmotorra. Jól mondom ezt? Blogmotorra? Van ennek így éreleme? Tehát a bolg.hu-ra. De nem csinálom rendesen. Ma még nem is fényképeztem. Pedig utólag mindig felteszem a napi képet.

Most persze nagyon nincs kedvem azt csinálni, amit kéne, de mégis hozzáfogok.

No, majd lehet, hogy néha írok ide. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr908100412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása