HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

13.
április

F + NLP

empszi  |  Szólj hozzá!

Nagyon furcsa volt. Tegnap F-cel NLP-zünk.  Evésre, ételre, tálsúlyra metaforáztunk. Nagyon megdöbbentő eredmény született, amikor az ételmetaforámat kerestük. Egy tányérom, ami normális méretű volt ugyan, de sokkal magasabban, mint egy tányérnak helye lenne az arcomhoz képest, s erre még rá is hajolok, mintegy gömb ívét alkotva meg a tányérral. s mi volt a tányéron? Két aprópikkelyű ezüst tengerihal-derék, mellette olvasztott sajt. Pfúúú! Hát ez aztán a legkevésbé sem vonzó számomra. Mondhatni sokkal inkább undorító. Pedig a tálalás ízléses, de hát hal, ráadásul tengeri. Ez aztán mit sem javít a sajt, sőt, két agresszív étel. (Pedig a sajtot nagyon szeretem.) Oda is adtam volna J-nek. Ő mennyire szereti a halat! Aztán jött az a kép, ahol rendben van az étel. Kerti asztala diófa alatt. Raja gyümölcsök, főként szőlő. Úgy négy méterre állok az asztaltól. Mindent béke és nyugalom tölt el. Olyan helyzet, melyre vágyom. A fészer sarkánál (ott ahol nem vigyáztam eléggé tavaly a kis szőlőre) most paradicsombokrot láttam, s érzetem a paradicsomnövény levelének finom illatát. A lakomás képem meg az utolsó vacsora terme. úgy ahogy a festményt látom, de ha hangot adtam hozzá, megelevenedett. De nem gondoltam végig. Valami nem engedte. Talán valami, amit nem akartam F-nek megmutatni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr321062338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása