HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

17.
március

Rutin

empszi  |  Szólj hozzá!

Az utóbbi időben többször eszembe jut a kórház. Ahogy a legválságosabb pillanatokban kívülállóként néztem az egészet. Valahogy teljesen komolytalannak tűnt. Olyan volt, mint egy színház. Most akkor ez van, amikor élet-halál a tét? Tegnap beszéltem V-val. Végtelenül buta szegény. Most honnan tudjam, hogy felfogata-e, amit mondok. Még vele kapcsolatban nem mondhatom, hogy övé a felelősség, hiszen még tizenöt sincs. Akkor kié? Az enyém? Ha nem én hozom a döntést, akkor hogyan vállalhatnám a felelősséget? Milyen döntést tudok én hozni ebben az ügyben? Nagyon naturálisan elmondtam neki, hogy mi lehet abból, amit csinál. Azt hiszem, nem lett voltan értelme szépen fogalmazni. Teljesen felesleges valakivel olyan nyelven beszélni, amit nem ért. A rutinvizsgán csukott szemmel nekitolattam az oszlopnak. Mondván, hogy akár sikerülhet is. No, ezt a luxust ennyi év után nem engedhetem meg magamnak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr981006839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása