HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Amikor kinyitjuk az ajtót, mindig vár valami meglepetés. Szeretem-e a meglepetéseket? Ez attól függ. Szeretem a változatosságot, az új dolgokat, az, ha valami előre nem várt jó dolog történik velem. Azt viszont már nem szeretem, valaki direkt meglepetést akar nekem szerezni. Az nem szokott sikerülni. Olyankor mindig kötelező lenne örülni valaminek, aminek nem is örülök igazán. Akkor meg látnom kell a csalódást a másik arcán. No, az ilyenek nagyon nem hiányoznak. Itt még van mit átgondolom, átértékelnem. Talán jó lenne, ha gondolnék valami meglepetésre. Nem sok jut eszem. Sőt most egy sem. Vagyis talán az, amikor a mályvaszínű köntöst kaptam. Meg amikor kiderült, hogy valaki olyan is ott lesz valahol, akire nem is számítottam, és örültem neki. Vagy esetleg…, de most már tényleg csak nagyon mély derengések vannak. Talán érdemes lenne utánuk kutatni. Azért is szeretem az NLP-t, mert inspirál arra, hogy előszedjek szép emlékeket. Mi a meglepetés? Előre nem várt spontán történés? Akkor hogy lehet egy születésnapi ajándék meglepetés? Vagy a karácsonyi. Mitől is lepődnék meg? Talán akkor meglepetés, ha tényleg felhőtlenül tudok neki örülni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr441045936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása