HTML

Kényelmi zóna

Csak úgy, ami gondolkodás nélkül eszembe jut. Mert kíváncsi vagyok, hogy mit írnak le az ujjaim, maguktól. Csak nehogy nagyon meglepődjek.

Friss topikok

  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.29. 19:21) Van elég kövér ember...
  • empszi: Most csak azért írok megjegyzést a saját írásomhoz, hogy itt oldalt ne azt a régi kommentet lássam... (2012.02.26. 07:13) 1. A gondolkodás nem káros az egészségre
  • Nebameg: "Nem egy profi sportoló napi 8-12 alkalommal is étkezik pont azért, hogy minél szálkásabb legyen. ... (2009.04.22. 08:15) Hányszor egy nap?

Linkblog

Itt elég könnyű változtatni. Csak átírom a tartalmat, aztán címet, és már kész is. Ennyire egyszerű... Itt

Nem akartam új bejegyzést kezdeni, úgysem terhelt túl semmit a felső néhány szó.

Szerintem a legnagyobb találmány változás-változtatás témában az NLP. Komolyan. A legnagyszerűbb dolog, amit valaha szervezett keretek között tanultam. A változás művészete. Aztán azt is meg lehet belőle tudni, hogy miért is olyan nehéz dolog változni, meg azt is, hogy mi is az oka annak, hogy olyan mély lövészárkok szabdalják keresztül-kasul ezt az országot. De ha most annyit mondok, hogy az értékeink és a hiedelmeink mozgatják a cselekedeteinket, nem igen mondtam többet két hangsornál. Sőt inkább a negatív tartományba vittem az információ mennyiségét - már ha ilyen van -, mert az hogy értékek és hiedelmek értelmezhető a köznapi értelemben is, és úgy inkább összezavar, mint eligazít. A dolog itt is azzal kezdődik, hogy tisztázzuk a hangsorok jelentését. Így kapjuk meg a sajátos szavainkat.

Most beleírtam a címbe, hogy változás művészi eleganciával. De ezt majd ki is fejtem - egyszer.

Most gyorsan leírom, hogy a legnagyobb bajnak azt érzem, hogy számtalan olyan ember véleménye kap nagy nyilvánosságot, fontosságot, hangsúlyt, akinél talán még maga sem tudja, hogy milyen szemlélet alapján fogalmazta meg a véleményét. Mindig valami ellen fogalmaznak. No, az a legkönnyebb. Bármit ki lehet cikizni, bármibe bele lehet kötni, hiszen ehhez nem ok kell, hanem szándék. Ez ki is szolgál jó néhány emberi szükségletet, az viszont megfontolandó, hogy hova vezet. Mi lesz a következménye.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichowellness.blog.hu/api/trackback/id/tr224285638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása